Merhaba kızlar 50 günlük ikiz bebeklerim var. 33+4te dogdular premature.
Ben Aptamil mama ve Philips avent biberon kullanıyorum. Delik sayısı 4. Cok fazla geğirme ve gaz oluyor. 120 cc mamayı 3-4 kısım halinde aralarda gaz cıkarark içiyoruz. Bu normal mı? Sizlerde durum nasıl? Bir de gunduz 3 saatte bir, gece 3,5-4 saatte bir mama veriyorum. Sizlerin beslenme saatı nasıl ?