goldengate emzik için baya büyümüş doktorlar 1 yaşından sonra önermiyor zaten biraz daha sabredin bıraktırmak için de uğraşmayın ben 2 günlükken vermiştim herkes kızdı bana ama iyi ki de vermişim uyku esnasında çok yardımcı oldu ama beslenme konusunda bende aynıyım 3 aylık kızım ilk günden beri çok beslenmek istiyo emzik fayda etmiyo o konuda bize