goldengate Başta asla emzik vermeyi düşünmedim. Kolik olduğu için 28 günlükken dayanamadım verdim, tuttu. 6. ayda da bıraktı. Çok üzülmüştüm. Doktorumuz ne güzel kendiliğinden bırakmış en zor dönemleri de atlattın, neden başlatmak istiyorsun bu kezde bıraksın diye uğraşacaksın ilerde demişti, sağ olsun çok doğru söylemiş, emzik denemeyi bırakmıştım. Sizin içinde artık 8 aylık olmuş ne gerek var ki.