selam kızlar hayırlı kandiller bi oğlum var 3,5 yaşında artık ikincinin vakti geldi ya bismillah dedik ve şükür 12+4 günlük hamileyim 😊 cinsiyeti çok merak ediyordum zaten hemşireyim çalıştığım devlet hastanesinde bi doktora 3-4 gün önce gittim net gözükmüyor ama %60-70 erkeğe benziyor dedi.Bende kesinleştirmek için özel kliniği ve çok iyi bi cihazı olan 60’lı yaşlarında bi doktora gittim bugün.Oda baya bi inceledi inceledi ve %90 kız dedi.Hangisine inanayım ben şimdi sizce değişirmi sonradan?Tabiki herşeyin başı sağlık ama gönlümden geçen bi oğlum var bide kızım olsun isterim şu kandil günü Allahtan.🤲🏼 tecrübelerinizi merak ettim 🥰