15 aylık cocugum 2.doz bexero oldu bacagı cok acıyo aşırı gözle görülür şişlik yok ama uykudsn uyandı aglayarak akşam 2 kez parol verdim hafif ateşi de wrdı 37 lerde.şu an ateş yok ama acıması bu kadar normal mi o ağladıkça kahroluyorum.bacagını oynatamıyor bile dogru dzügün