Elisaseleda Kızlar sürekli oluyor kızımda kabuk kabuk kızım da koparıyor kanıyor uyuduğu zamanlarrda nemlendiriciler kremeler sürüyorm birazck düzeliyor gene aynı neden böyle olur ki sık sık
Sadekahvekalpben Elisaseleda genelde soğuktan olur diye biliyorum ama 🤷🏼♀️ bol bol nemlendirmek gerekiyor
merrv26 Elisaseleda benim oğlumda yapıyor artık huy olmuş aynı tırnak yemek gibi devamlı yolduğu içim hiç geçmiyor Memeyi kestikten sonra başladı bizimkinden uzun zamandır var
hazale966 Elisaseleda en iyisi blixtex mavi olan uyurken sürün geceden sabaha acısı hafifler benimde soguk havalarda öyle oluyor
Tubaalprsln hazale966 evet koyu mavi olan daha iyi geliyor bana o kadar nemlendirici denedim kesinlikle en iyisi