MeteNaz çok geçmiş olsun bizde yeni atlattık 2 aylik oğlum var birde büyük oglum domuz gribi oldu ateşini 4 gün dusuremedik hastaneye gittik sürekli yemedi içmedi halsizlesti yuruyemedi bile yavrum hiçbir ilac ateşine iyi gelmedi sirkeli su yaptim soyundurdum sabaha kadar duş aldirdim sürekli zorla su meyve suyu icirmeye çalıştım tabi o arada bende ateş üşüme titreme vardı çok şükür atlattık cok illet bir hastalikmis rabbim kimseye yasatmasin ömrümden ömür gitti küçük ogluma gemesin diye resmeen karantinaya aldim onu çok şükür o hastalanmadi esimde hastalanmadi aşırı kemik baş ağrısı vardi bende halsizlik istahsizlik sütüm kesilecekti nerdeyse atlattik ama ilaclarda fayda etmiyor oglum ishal oldu birde çok kötüydü 3 yasina girecek 1 yıldan fazladır bez kullanmuyoruz bir kere bile altina yapmamistir bu hastalik yuzunden altinada yapti sinirlendi atesli atesli oturdu onada ağladı neyseki gecti gitti rabbim sifanizi versin inşallah çok zor