bikahveicelimmi mom6_ kullanmıştık canım 2 ay civarında başladık günde 4-5 damla demişti doktor yanlış hatırlamıyorsam. Bi faydasını gördün mi dersen, hayır 😂
oylesinebiri__ mom6_ FORBIOME minies kullanıyoruz aynı zamanda bağışıklık güçlendirici ama doktor bıraksan da olur dedi 5 aydır veriyorum
mom6_ bikahveicelimmi Biz de antibiyotik vs kullandık o sebepten 1 ay kullan dedi.Siz ne için kullanmıştınız acaba
bikahveicelimmi mom6_ gaz için kullandık biz. Doktorumuz kendi kendine üstesinden gelmesini istediği için çok etkili bir şey vermemişti
bikahveicelimmi mom6_ 2.5 aylıkken vermişti. Gaz sancısı çekince kullanın dedi. Probiyotik yani sindirime yardımcı bişey işte kuvvetli bir damla değil yani