Kızlar, nefret ediyorum ev işi yapmaktan bıktım. Ben topladıkça dağılıyor gerçekten eve bakıp ağlıyorum bazen🥲 bebeğimden önde bir şekilde hallediyordum ama şu an olmuyooor. Deliricem artık geceleri uyumuyorum temizlik yapıyorum ertesi gün yine aynı. Bir de yemek var tabii eşim bir yemeği aslaa ikinci gün yemez. Annemin evini özledimm, o rahatlığı özledim. Temizlik için yardımcı birini istedim onu da bulamadım. Siz nasıl yapıyorsunuz? Yardımm