UrbanMom kendinizi hiçbir konuda eksik hissetmeyin, üzülmeyin, herkesin yaşadıkları koşulları problemleri farklı farklı. Normal doğumdan sonra da sorunlar yaşayabiliyor anne. Ben uzun süre oturmakta zorlanmıştım mesela. Bağırsak sorunları yaşadım doğumdan kaynaklı hemde doğum sırasında hiçbir sorun olmamasına rağmen. Hatta bir arkadaşım ilk doğumu sezaryendi, ikinciye illa normal doğum yapıcam dedi ve yaptı. Bunda da ağrı varmış sonrasında demişti. Hatta pişman olmuştu biraz. Emzirme içinde evet bebek için sağlıklı ama olmuyorsa da yapacak birşey yok. Bu durum sizi yetersiz yapmaz asla.