Maviimm kızlar bende regl 6 gün kala test yaptım kaset pozitif çıktı skik çizgi vardı eşime aldırdım 2 tane daha aynı gece yine yaptım biri daha da belirgin çıktı sonuncu negatif 1 gün sonra kan verdim 0.100 çıktı 18 normalde hasta olmam gerekiyor program öyle gösteriyor 2 3 gün önce bi leke geldi hasta olcam sandım ped falan taktım ama sonrasınds hala bir leke bile gelmedi normalde hastalık geleceği zaman az da olsa devam ederdi şuan regl 3 gün var böyle olup kanda erken test yapıp negatif olup sonradan pozitif olan var mı hala sonuca emin değilim sabah test yapacağım yine erken gebelik testi