Maviimm teşekkür ederim canım gerçekten insanin psikolojisi bozuluyor ikinci hamileligimde hiç bi hastane kabul etmedi zaten en son bi hastane kabul etti oda masada kalma ihtimalin çok yüksek demişti doguma giderken kızımla eşimle eşimle vedalaşıp ağlayarak çıkmıştım evden ama çok şükür sag salim evimize geldik