Kızlar oglum 4 yaşına girdi ama günler iyice zorlaştı. Asla laf dinlemiyor, aşırı hırçınlaştı. Sürekli ona bagırırken buluyorum kendimi. Havalar çok sogudu, evde 3 aylık kardeşi var dışarıda çıkamıyoruz resmen kafayı yemiş gibi davranıyor. Onu oyalacsk birşeyde bulamıyorum, zaten küçüğün bakımları,ev yemek çamaşır derken akşam oluyor :( ona kardeş yapmayı ben çok istemiştim ama şuan istemsizce oglumu ihmsl ediyorum, oda bu yaşts çogu şeyde fedarkarlık yapmak zorunda kalıyor. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım, siz neler yapıyorsunuz nasıl oyalıyosunuz