Maalesef üzülerek söylüyorum ben 5 ay çektim zamanla düzeldi.
Zeytinyağı içebilirsiniz.
Bol bol hosaf yapıp içindekileri de yiyince iyi geliyordu .
Bol sıvı tüketin .
Doktorum ilaç önerdi ama bünye ona alışırsa daha kötü olursun dediği için 1.2 kere ancak içtim .