Kızlar 10 ay 5 günlük kızım var adetim bugün 4 gün gecikti düzenli bı şekilde oluyodum hep çok stresliyim ya 3 ay öncede başıma geldi 5 gün gecikmisti olmuştum sonra 9 undan 9 una oluyodum bugün ayın 13 u hala olmadım test yaptım negatif çocuk asla istemiyorum korunuyozda neden böyle oldu ya çok korkuyorum stres herşey var