alpkus benim kardeşimde vardı epilepsi gece uykusunda kriz geçirirdi o.. dişleri kitlenir altını ıslatır ağzından köpükler çıkarır gözlerinin siyahı kaybolurdu ve tiitrerdi hep zaptedemezdik 11 sene ilaç kullandı sonra şükürler olsun temizlendi bi daha hiç yaşamadık... kediden korkmştu rüyasında öyle başlamştı..uykusunda nöbrt geçirdiği için hep geceleri uykusuz kalırdık ki makinada uyusun diye..adanaydık biz annem ankaraya falan götürmştü kaç kere kontrole beyin eeg de çıkmştı bizimki Allah yardımcınız olsun zor durum yalnız bırakmamalı gözünüzü üstünden ayırmamalısınz inşallah çabuk iyileşir 🙏