4 ay 11 günlük 10 gün kadar önce iki gün uyumadı resmen düne kadar iyiydi sonrasında düzenliydi iki gündür uyumamak için savaş veriyor şu an ayağımda sallıyorum kendi de etinden et koparılmış gibi ağlıyor. 19:30 dan beri uyutmaya çalışıyorum uyuyup ağlayarak uyanıyor umarım uzun sürmez bu süreç 🙏