Lugesyaa Bir oğlum var 1 yaşında şimdide 12 haftalık hamileyim oglumda çok fazla belirtin olmadı kusma vs. Falan olmadı şuandada yok acaba Buda’mı erkek bi kız bi erkek çocuğu olup aynı belirtileri yaşayan varmı herkes kız olsaydı miden bulanırdı diyo
lceLady Lugesyaa Benim 3 oglan Hic birinde mide bulantısı kusma, baş dönmesi, aserme olmadi Dümduz bir gebelik yasadim Bazen dedim hatta biraz miden bulansaydi az yerdim kg almazdim diye 😂
YumukluSucurtaa Lugesyaa alakası yok arkadaşım mide bulantısından perişan oldu sonuç erkek Benim hiç bulanmadi sadece biseyden tiksindim istifra ettim sonuç erkek
biricigiminannesi26 mryada23 betahcg kaçtı öğrendiğinde bir de kaçıncı haftada baktılar yüksekse erkek olabilir diyorlar
bebekecroannesii Lugesyaa alakası varmı bilmiyorum ama benim ilk hamileliğim kızdı aşırı kusma bulantı halsizlik vs sıkıntılar yaşadım aynı şekilde kızım 13 aylık ve 13 haftalık hamileyim oğlum olucağını öğrendim çok şükür güzel geçiyor şuanlık 🧿
zehra96 Lugesyaa Nasıl cesaret ettiniz acaba 2. Çocuk için bende çok istiyorum ama bakabilir miyim ikisinede yetişebilir mişim bilmiyorum.
Lugesyaa zehra96 zaman geçerse hiç cesaret edemem şuan hersey tazeyken bilgilerim eşyalar vs. Daha kolay gecicegni düşündüm zaten istiyosan beklemek bence anne için zor olabilir tabi henüz Blmym neler yasayacagmı şuanki düşüncem böyle
mryada23 Lugesyaa Ben kızıma hamileyken 9 ay her saniye mide yanması çektim kabus gibiydi doğduğu gün rahatladım . Bulantım hiç olmadı hep ekşi aşerdim ilk aşerdiğim şey domatesti 😌
mryada23 Lugesyaa Netten mutlu resim sitesinden yükledikten sonra kopyala yapıp buraya yapıştırman gerek ama uğraşma sen söyle kese yuvarlakmı yoksa uzunmu ? 😃
Kuzularinanasi Lugesyaa alakasi yok.hic kusma bulanti yasamadim 2 kizim var …haftasi gelince ogreneceksiniz merak etmeyin
ikibaloglanannesi Lugesyaa Oğlumda ilk 3 ay bulantı,kusma oldu. Kızıma hamileyim şu an. İlk 5 ay bulantı, kusmam devam etti. Şu an 31 haftalığiz. Alakası var mı bilmiyorum ama bende bu şekilde oldu.