berenduruu burnunu açmanızdan bahsetmiyorum. Nebülizatör ile hava vermenizden bahsediyorum. Serum fizyolojiki Nebülizatöre koyuyorsunuz. Bebeğinize buhar veriyorsunuz.
Yıkanmamış koyun yünü de etkili diyorlar akgünlük sakızı ile YouTube da vardır bakabilirsiniz. Denemedim bunu. Ben öksürmeye başladında hemen serum fizyolojik vermeye başlıyorum buhar şeklinde. Günde 3 defa veriyorum. Çok öksürüyorsa 4 verdiğimde oluyor. Zeytinyağı sarımsak karıştırıp bekletip ayaklarına sürebilirsiniz ama sarımsak yakıcıdır. Sadece yağı kısmından sürmelisiniz.