brvnkr canım bende de baş dönmesi değil de sersemlik hali oluyor bazen tansiyon ölçümü düzenli yap dedi doktor yaptım tansiyon değilmiş. İki kere beyin MR a girdim çok şükür ordan da bir şey çıkmadı KBB ye gittim ordan da çıkmadı ben sonuç alamadım yani kısacası. Strese bağlıyorum artık