Kaşık biberonla meme ucuma damla damla kendi sütümden damlatarak. Bebeğime mama verdikten bir saat sonra falan yapıyordum çok aç olunca ağlıyordu çünkü. Ancak öyle anladı ki memede de süt var. Bir aylık olduğunda ancak düzgün emmeye başladı şimdi 6 aylık olacak hem mama hem meme devam ediyoruz herkes biberonu bırakmazsan memeyi reddedecek bir gün dedi ama çok şükür meme emmeyi çok seviyor.