Hamileliğimden beri aşırı düşük troitlerim kontrol altındayım ama doktorlar kontrol deyip bırakıyor Allah aşkına her gittiğimde daha da düşüyor ve bu artık kalbimi etkilemeye başladı yaşadığım yerde iç hastalıkları doktoruna gittim direkt kalbin ağrıyor mu diye sordu evet deyince endokrine yönlendirdi Ankara ya gidicem önerebileceğiniz en iyi endorinoloji uzmanı olan devlet hastanesi arıyorum yardım ?