4.5 aylık , Emmeden asla uykuya dalmadı. 1 saattir kucakta dolaştırıyorum ışığı kapatttım vs rutinlerimiz var tulumunu giydi ama inat etti ağladı meme ağzına girmeden uyumadı ya.. Gece de çok sık kalkıyor ağlıyor , illa emip dalacak. Ne yapacağım ben ?