Gokturkmom eses123 Benim hiç çatlağım olmadı :) aklıma geldikçe nemlendirdim özellikle son zamanlar .Bio oil,kakao özü yağı ,Hindistan cevizi yağını dönüşümlü olarak sürdüm.
acimavi eses123 benim de hiç çatlağım olmadı. Bunun biraz bünye ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Göbeğim büyümeye başladıktan sonra dalin bebek yağı sürdüm sadece
cikolataliekmek eses123 benim hiç çatlagim olmadı ne çok su içtim ne de Krem kullandım, sanirim genetik annemin de olmamış
myavocado eses123 hiç çatlağım olmadı, duş sonrası, hindistan cevizi yağı, kakao yağı veya tatlı badem yağı sürdüm hep, gebeliği öğrenir öğrenmez başlamıştım.
Zeliff eses123 hindistan cevizi yağı kullanıyordum doğuma kadar hiç çatlamadım karnımda yarım dünya vardı yani😂 doğumdan sonra genital bölgeme doğru birkaç çatlağım oldu ama. Onun dışında başka çatlak yok. Karnımda olmamasına şaşırıyorum çünkü boyum kısa ve aşırı büyüktü karnım
aven eses123 benimde çatlağım olmadı ama ben vücut yapısı olarak düşünüyorum bu durumu bio oil yağı ve badem yapını düzenli kullandım
DuruAselEmr eses123 3 tane doğurdum sıfır çatlak son aylarda kakao yağı sürdüm ve çok kilo almamaya çalıştım en fazla 10 kilo almıştım.
balyanakannesi_ eses123 18 kilo almıştım hamileliğimde sadece bacaklarımda biraz var nemlendirdim sürekli karnımı bacağımdan çatlayacağımı düşünemedim
cakebabe eses123 benim hiç olmadı başta bi korkudan yağ aldım sonra çatlayacaksam her türlü çatlayacağımı öğrendim yağı da hiç kullanmadım
Minmini eses123 ay benim doğumdan sonra oldu resmen… bacakların o kadar şişti ki şişlik inince bi baktım çatlamış. Göbeğimde bir iki çatlak var daha karnım büyümeye başlamadan düzenli lierac kullandım. Sonlara doğru aksatmaya başlamıştım bence hiç aksatmasaydım o bir iki tane de olmazdı diye düşünüyorum.
Premseskolar eses123 ilks gebeliğmde harita gbi olmustu karnm gebeliktededed sonrasındada hic bisey kullanmadım kndiğnden gecti zayfladıkca 2. Bebegmdede hic catlamadım hic biseyde kullanmadım yağdı kremdi flnn accayp rahatsız oluyorm ya
urazmomss eses123 ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bio oil kullanmaya başladım son aylarda da vitabiotics pregnacare ile ikisini kullanıyordum ama kremin kokusu kötüydü o konuda uyarayım sıfır çatlakla hamilelik serüvenini bunlarla bitirdim
sulehuzeyfe Hamile olduğumu öğrendikten sonra hemen lierac kullanmaya başladım sadece karın ve basen bölgesine değil kol altları göğüsler ön arka bacak her yere masajla yedirdim her gece yatmadan önce hiç çatlak oluşmadı genetik diyorlar inanmam herkes harita gibi etrafımda annem dahil
mutlukoala eses123 bio oil kullandım çok su içtim. Karnım çok büyümüştü doktor şok oldu hiç çatlağımın olmamasına ameliyat sırasında😄
Gfs713 eses123 hiç çatlamadım hiçbir şey kullanmadım +20 kilo ile doğuma girdim ve çokkk kuru bi cildim var gerim gerim gerildi göbeğim hamileyken kuruluktan ve bebişten ona tağmen çatlamadı