Merhaba bebeğime ilk kez bestiron aldık eczaneden o yüzden yapısını bilmiyorum. Pütürcükler var içinde ve tadı portakallı ama ekşimsi. Normal mi? Kızım içiyor ama kafama takıldı sormak istedim ilk kez kullanıyoruz çünkü. Son kullanma tarihinde sorun yok.