Happy1034 Merhabalar arkadaşlar muhasebeci olan var mı aranızda birkaç bilgi alacaktım maaş işe ilgili
Happy1034 ☺️ teşekkür ederim şöyle Ocak ayı maaşım düşük gösterilmiş e devletten ,geriye dönük onu düzeltitireblr miyim,muhasebecimden .işten ayrılacağım Çnkü işsizlik maaşını da etkiliyor
mekmksns Happy1034 Düzeltebilir. SGK ya bildirmesi gerekir. Eksik günden falan olduysa eğer eksik günleri yatırıp tekrar düzenleyebilir. Ancak süresi var. . Rica ederim 👍
simgegdz mekmksns merhaba bende birşey sormak istiyorum hamile iken özel bir sektörde çalışıyordum daha sonra hamileliğim riskli olunca rapor vermişti doktorum herneyse doğurdum ettim hamile iken çok çıkarmaya çalıştı işveren başaramadı ama şimdi de hala ben orda çalışıyor görünüyorum Eylül’de doğum yaptım ayın 12 sinde en son sigorta yatırmış hala orda çalışıyor görünüyorum sanırım devletten para kazanıyor benim üzerimden istifa için geleyim dedim adama cevap dahi vermiyor
mekmksns simgegdz merhaba bu durumu SGK yı arayıp ya da işkuru bildirmeniz gerekiyor. Eğer dediğiniz gibi ise işveren haksız bir kazanç sağlıyor ise bu durumu bildirmeniz gerekiyor. Sigortanız hangi güne kadar yatırılmış Eylül ayı mı yoksa geçtiğimiz ay mı onu da kontrol edip tarihleri ile birlikte bildirirseniz ivedilikle işiniz çözümlenir. Sizin yapacağınız tek şey kurumları haberdar etmek 170 ı bile arasanız yeterli. Doğumdan sonra ücretli izin hakkınız , ücretsiz izin hakkınız bu süreçte işten çıkarılma durumunda tazminatınız gibi haklarınız bulunmakta. Net bir bilgiyi ancak kendiniz öğrenirsiniz detayları bilemiyorum çünkü. 🌸
simgegdz mekmksns çok teşekkür ederim doğumu Eylül’de yaptım 12 . Ayda son yatırılmış sigorta görünüyor onun dışında hiçbir şey yok arayıp bildireceğim teşekkürler