Kızlar 1 ay 8 günlük bir oğlum var sütüm hem çok gaz yapıyor hem yağlı bebeğim kabız kaka yapamıyor ve sütüm yetmediği için sma optiri mama kulanıyoruz ve daha çok kabız olmuş çok morarıyor âğlıyır kaka yapamıyor sütüm artık yavaş yavaş kesiliyor damla damla şeklinde geliyor önereceğiniz kabız yapmayan gaz yapmayan mama var mı ve ya benim yaşadıklarımı yaşıyan mama alan bebek ğazlanır mı güñde kaç kere kaka yapar lütfen söyleyin