Kızlar dogum 16gün olucak 3seseryan oldum güzel gecti ama bebegim kuvveze alınmştı 13gun yatı ilk zamanlar kanamam leke tarzındaydı hic yok denecek kadar dünden beri de regl kanaması gibi geliyo normal midir azalıp leke akıntı şeklinde bitmesi lazım normalde demi bide hic yatmadım dinlenemedim onun da etkisi var mıdır sizce