Bizim 11.ayda basladı 12 ay 20 gunluk olmak üzere yani biraz biraz düzelme var. Resmen gece uykuları bir faciaydı… Yaşayan bir her aksam apartmanı ayapa kaldırıyorduk. Emmiyorda benim oglum mamada içmiyot artık suyla emzikle hep bir şkeilde ugrastım. Çok zor. Günleri günlerine tutmuyor iyi düzeldi dersin başa sarıyor kötü dersin uyuyorlar. Büyümek çok zormuş.