45 günlükken açık kalp amelyati olduk 7 delik vardı biri çok büyüktü ve kalp yetmezliğine kadar gidiyordu sonu hamd olsun amelyat olduk şuan 11 aylık bugün kontrolde öyle güzel bir doktora denk geldim ki hiç delik kalmamış dikiş izi bile geçmiş kalbi sağlıklı Allah’ım hickimseyi evladının sağlığıyla sinamasin ☹️ vallah sevinçten agliyarak eve döndüm 🙏