arasinnannesi2704 Oğlum 2 gündür ek gıda yemiyor sadece emmek istiyor e sadece sütle de doymuyor mama hiç kullanmadım sürekli huysuz geceleri uyumuyor sürekli uyanıyor gündüz uykuları da azaldı iki gündür delirmek üzereyim normal mi bu
stillwasser arasinnannesi2704 mama verin belki doymuyordur sütun yetersiz gelir ek gıda almıyorsa bence vermelisiniz
26merve26 arasinnannesi2704 canım bu dönem diş olabilir atak olabilir yani benimki de bu ara yemiyor katiyyen ben teklif ediyorum yok ille de meme bi yoğurt yiyor 3-4 kaşık o kadar ama diş çıkarıyor birazda hasta hemen mamaya sarılırsan bu sefer memeyi hepten reddeder mamayla beslenmek kolay geleceği için sen bilirsin tabi de bi 1 hafta falan oluruna bırak baktın devam ediyor ona göre düşün derim tabi bu arada evde tartı varsa bu 1 hafta başında ve sonunda tart kilosu ne durumda veriyorsa öyle düşün bazen bizde de memeye düşkünlük oluyor gece gündüz ay diyorum kesin kilo verdi bi bakıyorum beyfendi almış bile üstüne kilo yememesine rağmen 🤭
arasinnannesi2704 stillwasser bildiğiniz ya da kullandığınız gaz yapmayan mama var mı peki hiç kullanmadığım için bilmiyorum
asil20 Açlıktan olduğuna emin olduktan sonra alsanız iyi olur benim bebeğimde 8,5-9 arası bizi mahvetti gece çok sık uyandı uyanırken çok kötü ağlıyordu hep emmek istiyordu bu aylarda ayrılık kaygısı oluyor ve diş çıkarma dönemi bir gözlemleyin
arasinnannesi2704 asil20 evet üst dişlerini çıkartıyor olabilir bayağı şiştiler ağzı sürekli akıyor ama ne bileyim çözemiyorum ki neyi var
arasinnannesi2704 26merve26 evet memeyi reddetmesini de istemiyorum ama aç olup olmadığından da emin olamıyorum ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
26merve26 arasinnannesi2704 öncelikle sakin ol canım benim 🤭 emiyorsa doyar o sen yine yemek saatlerinde teklif et ister bi yudum yesin ister hiç sen hiç düzeni bozma bak geçecek 😇🥰
zeynepkerem1706 Dişleri arındığı için yemiyor Olabılır mama vermeyın bence bır kaç gün bekleyın zorlamayın bebegınızı