mmomyyy kızımda şuan aynı durumda ishal ve pişik durumu var 2 gün sudocrem sürdüm şimdi de hamazinc sürüyorum hep yara gibi olmuş daha önce de kullandım faydası oldu bir deneyin isterseniz. Bir de ishal için nbl probiyotik veriyorum günde 6 damla ve çinko şurubu içiriyorum. Ben doktora yarın gideceğim ama normalde de hep böyle durumlarda kullan diyordu o yüzden sormadan kullandım.