Merhaba kızlar 10 gün önce dyson airwrap aldım. Önceliklikle saçım elektriklenen, kabaran, kıvırcık bir saç.10 gündür deneyimlemeye çalışıyorum. Şuan için saçlarım kısa olduğundan hep fön olayını denedim. Yapınca iyi hoş iş görüyor fakat sonradan elektriklenip kabarmaya başlıyor. Ben mi yanlış yapıyorum yoksa alet mi böyle. İade sürem de dolmak üzere. Haliyle kararsız kalıp size danışmak istedim. Saç tipi benim gibi olup fönü kabarmadan kullanabilen var mı ?