Hanımlar bir buçuk ay önce spiral taktırdım daima kayacak diye korktum her ağrıda doktora gittim sorun yok dedi biraz panik biriyim iki gündür de koyu renk akıntı var acaba kaydı mı enfeksiyon mudur kayarsa böyle oluyor mu acaba başına gelen var mu lütfen cevap verin suan taziye için il dışındayım küçük bir yer hastanede ultrason bile yok