minikbeyd Arkadaşlar merhaba 12 günlük bebeğim ve her emzirmeden sonra kusuyor. Çok uzun emmiyor 10 dk anca emiyor ama emdikten 1 2saat sonra kustuğu da oluyor. Beyaz renkli ve pütürlü bazen direk sütte kusuyor normal mi sizce
Minikprenseees minikbeyd Gazını ne zaman cikariyorsunuz ?tek göğsünüzü emzirin gazını çıkarın sonra diğerini emzirin tekrar gazını çıkarın . Fizyolojik reflü deniyor 6 aya kadar geçiyor genelde.Ama gazını tam çıkarırsa kusma azalır.