yaseminsemih kusma bizim de başımızda maalesef gazını iyi aldığınızdan emin olun,fışkırır tarz da kusmuyor peynir kesiği gibi kusuyorsa korkmayın tabi doktorunuza da danışın,başını yüksekte tutun gerekirse reflü yatağı kullanın,kilo alımında sıkıntı varsa doktorunuz tedavi uygular zaten ama yoksa genel bebek sorunu bu kusma maalesef 😔😔