denizminel Merhaba herkese ben polis eşiyim eşim gece nöbetinde bebeğim 2 buçuk aylık benim gibi eşi gece çalışan bebeğine yalnız bakan anneler var mı ? Merak ettim banada motive olur
OptimusPrime denizminel Baktım büyüttüm hala bakıyorum. Vardiyalı çalışıyor. İkisiylede gece çok tek kaldım, kalıyorum. Kalacağım da😂 büyüdü tabi artık da yenidoğan döneminden itibaren tek baktım tek kaldım.
huma216_ denizminel benimde esim uzman canım şuan bende yalnızım ve bebeğime nazar oluyor galiba çok hiysuzlaniyor devamli ağlıyor 🤦yalnız bakmak zorundayım 1 bucuk aylik bebegim
denizminel huma216_ kız bebekse idrar yolu enfeksiyonuna baktırın bide benim bebeğimde 1 bucuk aylıkdan çok huysuzdu enfeksiyon çıktı
aaryamom Benimde bebisim 29 gunluk 10 gunlukken annem yanimdan gitti ve o zamandan beri kendim bakiyorum , esim vardiyalı calisiyor geceleri tek kaldigimda oluyor 😊
arsentopik denizminel valla benım eşim evdeydı ama 15 aylık şuan oglum hep tek baktım yani rvde olup bakmayanlarıds düşün motivasyonun arşa çıkar😂
Snowglobe denizminel eşim vardiyalı çalışıyo. Biri 3.5 yaşında biri 7 aylık 2 çocuk bakıyorım. Sizin daha çok yeni ama rutininizi oluşturun her şey daha kolay olacak. Eşim evde olunca bile bazen düzen bozuluyor valla 😊 bu arada annem 2 bebekte de 2 hafta durup gitti. Hep tektim yani
1mom1 denizminel bebegim 5 aylık benim eşim bekçi,onun işi gece çalışmak yani hep gece çalışıyor ben bakıyorum bebeğime ,izinli olduğu günler de ben bakıyorum değişen bir şey yok 😂😂
51727846 Bende asker eşiyim 2 tane kızıma bakıyorum biri 4 yaşında diğeri 4 aylık gece görevi olunca tek kalıyorum doğudayım yakınımda kimsem yok ama Allaha şükür idare ediyorum