Canım ben o kadar çektim ki reflüden ve hala daha çekiyorum lansor kullanmıştık Bi 15 gün sonra kestim ben gerçi ama o toparlamıştı anca. Ar mama sevmemişti bebelac thickener var normal mamasına katıyorsun her 100 ml için bir ölçek eczaneden alıyorduk şuan ek gıda aşamasında kasık mama veriyorum oda mama ile hazırlandığı için bir öğünü o şekilde yapıyorum kısmen 5. Ay gerilemiş oldu bizimki