gokyuzundekidinazor bizzat yasadklarmdan aktariyorum..inanin bu çalma işi hali vakti yerinde olmakla olmuyor..benm aylarca altınım tek tek ve param kayboluyordu..nişanlıydim ozaman 1 tek kisi annem.babam yokken ewde yanima geliyordu kizkardesm olsa ancak bukadar yakin olablirdik..aklima geldi ama konduramadm cnku ne aramzdaki bağ nede onun maddi olarak ihtyaci yoktu..bigun ewdeyken duşa grdim daha oncede o ewdeyken griyodrdum.cnku calisiyordum duş alip işe geciyordum odama kamera yerlestrdim.odamin kapisni kilitledim grdim.duşa ckinca kosa kosa kaytlara bakamya gttm bi guzel acti kapiyi dolabmi acti paramin bi miktarnu aldi yarisni birakti elim ayagim bosaldi bn utandm aculen ewden ckmam gerekiyor dedm.gonderdm ewden.annemlere anlattm bn analtnca babam bnmde bazen param ceketimin cebimden eksiliyordu belli miktar dedi geceleride gelirdi babam vestiyere asardu ceketini koridorda gecerken iç cebine elini atarmis yani ceketinde…yani asla.guwenmeyin kmseye.sonra bn intikamimi cik acı aldim tabi bnm icn knu para degildi asla Allah bliyor icimide dusuncemide salak yerine koyup ailemin oaldr.iyiliklerne boyle karsilik vermesydi nankorluktu yani.7 yıl oldu halen unutmus degilim..guwenmeyin..paraniz yada altin olan cantanizin uzerne bi isaret yapin atuorm.gomlek koyun kollarni baglayin vs biri dokunjrsa koydugunuz şekil bozulur zaten anlarsıniz ki biri aluyor açıyor kaybolmuyordur