Bebekanneesi her çocuğun gelişimi başkadır lütfen kimseyle kıyaslamayın 2 çocuğum var 1. Kızım erken yürüdü erken konuştu herşeyi problemsiz di 2. Kızım ise hep geriden geldi 1 yaş sonrası yürüdü anne baba meme dede mama diyor ama canı isterse söyle söyle diyorum demiyor mesela oyun oynarken veya dışarıdan eve girince diyor bana anne demiyor sadece meme isterse hemen vermiyorum anlamamış gibi davranıyorum anne meme diyor üşengeç sanırım 🤣