1kuzuannesi aldığı kilo iyi evet ama başta biraz fazla verdiği için doktora yeterli gelmemiş. 1 haftalık olunca bebeğin doğum kilosuna ulaşmadı beklenir. 2. Hafta doğum kilosu üstüne alması beklenir. Doktorda buna göre az demiştir. Yani 1 haftalık olunca 3700 olması bekleniyor, 2 haftalıkken de üstüne alması bekleniyor. Çok kafaya takılacak bir durum değil ama sarılık vs var ise ilk 1 ay emzirmeden sonra sağıp vermek hatta mama takviyesi de yapmak mantıklı. Ayrıca moral bozulcak bir şey yok ilk aylar bebekler çok uykulu oluyor ve emerken çabuk yoruluyor. İlk bebeğimde bu hataya düştüm emiyor sandım sarılığı yükseldi fototerapi aldı ve kilo alımı yetersiz kaldı. 2. Bebeğimde riske atmadım emzirmeden sonra sağıp verdim mama da verdim. 1200 gram aldı sarılığı geçiremedim ama yükselmesini önledim. Herkes kendi tecrübesine dayanarak tavsiye veriyor