Maksat muhabbet. 🙃
Benim kız annemlerin ilk torunu,
Kayınvalidemlerin 8. Torunu 😅
İki tarafta gözünün içine bakar tabi.
Annemle babam ilk torun olduğu için üzerine titrerler, kayınvalidemlerinde 7. Torunları (görümcemin) 12 yaşında. Kızım doğduğunda 10 yaşındaydı o yüzden onlarda titrerler üzerine. ☺️