gzmbzgyk Çok güzel emen bebeğim meme ile dövüşüyor nasıl yendiniz acaba ? Bazen tutuyor bazen de dövüşüyor biberon kullanmadık
gzmbzgyk Gazı olmadığına da eminim aslında ama bilmiyorum. Çok güzel gidiyordu herşey bu hafta başladı. Doktor büyüme atağa olduğunu söyledi. Oturarak hiç emmiyor ya ayakta ya yatarak
mirayalcin gzmbzgyk evet atak olabilir bizde 34 günlüğüz sürekli üstümde uyuyor yatağa koyuyorum ağlıyor baktım atak haftasıymış muhtemelen sizinde öyledir
yilmazoz Sütün tadını artk beğenmiyor olabilir vazgecmeyin aynısını yasadım zorla ili uc gün ugrastım tutturdum ayakta emzirdim müzik actım dikkatini dagıttım