elifkaan23 4 ay 20 günlüğüz. Sürekli uyanma uykuya dalamama geceleri iki saatte bi uyanma, gündüzleri 30.dk da uyanma gibi problemlerimiz var. Uyku gerilemesi döneminde neler yapabiliriz lütfen tavsiyelerinizi yazar mısınız 🥲
gooktuggmomms elifkaan23 o kadar ihtiyacım var ki bilmeye.. 5 aylık bebeğimin gündüz uykuları 1 aydır 30 dk hep, gece uykuları fena değildi son bir haftadır gece uykusu da yok dalmıyor hiç emzik atıp arıyor. Gerçekten merak ediyorum yapılabilecek bi şey var mı acaba 🥺
Acu_ elifkaan23 gooktuggmomms arasbek problem uyku olunca herkese yazmak istiyorum bende çok çektim çünkü. Hâlâda çekiyorum. Büyük oğlum saat başı uyanırdı yarım saatlere düşünce eğitim aldım. Küçük oğlumda aynısını yapmıycm dedim ama oda aynı. Bu dönemde atak dönemine giriyor. Ve bu dönemden çıkıncada neye alışmışsa öyle devam ediyor. Mesela oğlum her kalktığında uykusu kaçmasın diye meme verdim alışkanlık yaptı haliyle bi zmandan sonra alışkanlıktan uyanıyor tüm bebekler
aden_26 elifkaan23 4 ay 25 günlüğüz aynı durumlari yaşıyoruz ve gerçekten fazlasıyla yıpratıcı olmaya başladı 😭😭
arasbek 5 aylık olduk 3. Aydan berri geceleri saat başı uyanıyoruz gündüzleri hep yarım saatti zaten ama gece zorluyor atak mı alışkanlık mı bilmiyorum
gooktuggmomms Acu_ Allah aşkına şu mübarek gecede aydınlatın şu anaları 😀 nasıl uyutmuştunuz bebeklerinizi. 5 aylık oğlumu kucakta biraz mayıştırıp beşiğine yatırıp biraz sallıyorum. Doğru mu yapıyorum yanlış mı bilmiyorum..
Acu_ arasbek evet alışkanlık. Çünkü meme için uyanıyor memeye alıştığından ağzına veriyorum uyuyor doymak için kalkmıyor bu alışkanlıktır. Emzik olur mama olur su olur neye alıştıysa artık ona kalkıyor
Acu_ gooktuggmomms hayır yanlış çünkü bu defa sallamaya alıştırıyosunz. Sallanmadığı an uyanacak ve sallanmayı bekleyecek yine aynı şey alışkanlık. Sizin beş aylıksa düzen kurabilirsnz istikrarlı olursanız şayet. Mesela bebeğinz sabah kalktı 7 de 9 da ilk uykuya götürün yaptığınız gibi kucağınızda mayıştırın ama uykuya yatağında geçsin sallamayın. Uyandı diyelim almayın kndisi dalmaya çalışsın dalmıyor ağlıyor mu bi süre bekleyin baktınz susmuyor alıp sakinleştirin sustuğu an tekrar bırakın. İlk günler zor olur ama alışıyolar
Acu_ gooktuggmomms çok ağlarsa mayıştırma yapın kucağınızda bırakın her seferinde ama dediğim gibi uykuya yatağında geçsin kucağınızda değil. Ve sadece ilk gün. Devam edebilirsniz alışacaktır ve inanın büyük rahatlık
busimc Acu_ mesela bunu uygulamak istiyorum ama bizimki sırtı yatağa değer değmez etini cimdirmisler gibi ağlıyor ta ki dalana kadar ‘al- sakinlestir - yatır’ mı yapmak gerekiyor
Acu_ busimc atak döneminden ziyade bebeğiniz şuan küçük size ihtiyacı var😊 eğitimide eğitmenler tam 5 aylık olduğunda veriyorlar
busimc Acu_ evet aslında ama bende sallama desteğini bırakmak istiyorum yavaş yavaş da olsa çünkü gitgide ağırlaşıyor eşimle simdiden beller bacaklar tutuk 😅
Acu_ busimc sizinki küçük olduğu için ilk gün kucağınızda mayıştırıp yatağına bırakabilirsnz. Yatağında uykuya geçsin ama kucağınızda değil. Yatağına koyduğunuzdada ağlıyorsa bekleyin hemen almayın baktınız susmuyor kucağınıza alın sakinleşsin sakinleşir sakinleşmez bırakın. İlk gün uzun süreli olur ama sonra süreker kısalır
busimc Acu_ hem yatağında hemde kucakta yatma pozisyonu alır amaz başlıyor yaygaraya kucakta bile sakinleşmez oldu çok ağlıyor üzülüyorum o haline yine de denemek istiyorum İnşallah başarılı oluruz ☺️