Emekliyor ayağa kalkıyor biryerlere tutunarak ama oturmaya gelince iş oturuyor ama bi 10sn sonra emeklemeye başlıyor normal mi yoksa bi doktora sormalı mıyım yani emekleyen ayağa kalkabilen bi çocuk neden oturmak istemez onu da anlamıyorum ki offf bugün misafirler de ayyy bu çocuğu bence bi göster doktora oturması lazımdı şimdiye kadar diyorlar iyice kafam bozuldu napıcam ya