aleksandralarossa Kızlsr evde doğum günü kutlamak istiyorum ama bi kere yaptıgımızda duvara yapıştırdıgmz bantlar hep duvar boyasını kaldırdı. Bununbi çözümü varmı? Ne yapsam duvara zarar vermez. ?
kedisevercan aleksandralarossa biz de yaptık ama boya kalkmadı. Bantların kalitesine göre yapışıklığı farklı sanırım
_Goktugunannesi__ aleksandralarossa perde kornişinden iple tutturmuştum diğer ucunu da kapı menteşesine bağlamıştım
Sunshine__ aleksandralarossa eğer balon yapıştırcaksan canım balonu şişir bağla bağladığın yere de kurdele yapılan ipler Varya ben onlardan kullanıştm sonra balonun en üstünü halıya sürttüm elektriklenme oldu tavana yapıştırdım helyumlu gibi oluyor aynı yazıyı falanda perdeye yapmıştım
aleksandralarossa kedisevercan bizim boyası kabardı gibi olmuştu simdi tekrar öyle olur diye endişelendm 🥹
aleksandralarossa _Goktugunannesi__ bomboş duvara iyiki doğdun yazısı yapıştırcsm ya korniş vs yok maalesef:(
Sunshine__ aleksandralarossa yapışkanı çokta güçlü olmayan bi bant kullanabilirsin bence ya da çift taraflı bantlar iyi oluyor boya kaldırmıyor bide eğer baktın yapışıyor tiner gibi bir şey olur aseton olur onlar duvardaki bandı çıkarırken iyi iş görüyor zarar vermiyo duvara
aleksandralarossa yagmur35yy bilmiyodum o bantı arastırayım alayım hemen çok tesekkür ederim 🫠 Heymomyy 🫠
Heymomyy aleksandralarossa balon bantı var şeffaf silikon gibi ama kurımuyor kolaylıkla çıkıyor ve iz bırakmıyor bir sorun yaşamadım onunla
merveems Daha geçen pazar Mevlüt yaptık hoşgeldiniz yazısı yapıştırdık hiçbir şey olmadı çift taraflı bantla kağıt gibi olan çift taraflı bantlarda kalkıyor duvarın boyası
aleksandralarossa merveems benimki de o tarz bi yazı inşallh bşşey olmaz yoksa tekrar boya yapmak gerekiyor🫠