yeni_anne__ bildiğim kadarıyla iğne yapılıyor hamilelikte, bizde ABO uyuşmazlığı vardı onun için önlem alınamadı, sarılık olmuştuk ama çabuk atlattık, bol bol emzirin 1,5 2 saaatte bir uyandırıp emzirin sütünüz yoksa da 30 cc mama ver demişti doktor bana. Aklınızda bulunsun.