yeni_anne__ bizim kan uyuşmazlığımız vardı oğlumla. 15. Gün sarılığı bitirdik ☺️4 günlükken 1 gece fototerapi almıştı değeri 16 ya da 18 di tam hatırlayamadım,doğumun ertesi günü 6 ydı zaten hastaneden çıkarken. 2 saatte bir 60 cc alması gerekiyorsa biz onu saat başına böldük yani her saat 30 cc kadar besledik,sık beslenip sıkça idrar çıkışı oldukça sarılığı attı. Bu dönem de reflü yatağı da kullandık sık beslendiği için reflü olmaması açısından. Anne sütü alamadı bu arada mamayla beslendi hep.