Arkadaşlar rota aşısı sonrasında ateş yaşayan oldu mu? Kakamız da değişti. Daha mukuslu, pütürlü bir hale geldi. Hafif yeşilimsi oldu. Günde bi kere kaka yaparken 4 kere yaptı ama ishal değil. Doktorumuz 10 gün kaka yapmayabilir dedi , bizimki ekstra yapmaya başladı. Rota ateş yapmaz dedi, kızım ateşlendi.