Kızlar bebeğim 24 günlük düzenli emiyor kilo alımı normal ama her bezini açtığımda muhakkak az da olsa kaka görüyorum, içtiğini çıkarıyor resmen doğduğundan beri karnı çok gürültülü son zamanlarda azaldı ama yine de hep gurıl gurıl ve kakasını sa hep gürültülü yapıyor kakası sarı ve cıvık, sitede bu belirtilere laztoz intokeransı demişler ben hep normal sanıyordum ilk bebeğin olduğu için tecrübesilzik. Laktoz intokeransı yaşayan anneler sordum belirtileriniz neydi ve çözümü nedir emzirmeyi bırakmak mamaya geçmek istemiyorum hiç